Pingviner siger næsten ingenting!

....har så kolde hænder at jeg næsten ikke kan skrive, hvor ER det bare synd for mig.
Vidste ikke at Zoo først lukker op kl 10....sover dyr længe?.....vidste så heller ikke at samtlige skoleklasser og børnehaver i hele Kbhs Amt også skulle i Zoo idag. Løb som en skudskræmt and tværs igennem Zoo for at nå pingvinerne inden Kbhs Amt, tog min båndoptager frem, trykkede på knappen....ventevente.......vente......ventevente.....godt så...endelig kom der en lille lyd,en meget lille lyd men dog en lyd, en vedholdene piiiben.....det var så en lille hvid fugl der sad oppe på gelænderet rundt om pingvinerne.....senere kom der en måge til....den overstyrede næsten båndoptageren, som jo var godt skruet op for at kunne optage den eneste lyd der kom fra pingvinerne...en lille pusten når de dukker op fra vandet..........fik jeg sagt at Ved du godt det? er ved at lave et nyt multisæt børne bøger og musik i et......og lad mig løfte sløret....der er en pingviiiin sang med.....fortsættelse følger:-)

2 kommentarer:

  1. Glæder mig til at høre hvad pingvinerne fortæller dig... hvis de får lukket næbbet op

    SvarSlet