...og aber gider ikke blive fotograferet

Da jeg så havde fået nok mågeskrig ind på min båndoptager besluttede jeg mig for at trække lidt ind i varmen. Kbhs amts skoler havde nu så godt som fyldt Zoologisk have og det var næsten umuligt at optage lyd nogen steder uden at det var fyldt med...urimeligt glade og begejstrede børnestemmer.
Jeg forsøgte mig adskillige gange med de tropiske rum, og selvom jeg pænt sad og ventede på at de hold for hold gik igennem regnskoven og hvergang tænkte...SÅ...NU er de igennem og så kan jeg....så åbnede døren med endnu et skolehold.Og alt andet lige så er der ikke meget livagtig tropelyd over det, når nogen gjalder"Heyyyyy....Har´N slange!".henover ..Så tænkte jeg at jeg kunne jo filme lidt...vi har jo også film på hjemmesiden og dyr er nu sjove. En dejlig stor Chimpanse sad ligeså stille oppe under loftet, det var lige det jeg havde forestillet mig, sådan een der bare kigger og kigger og klør sig lidt. Da jeg endelig var klar og havde fået tørret alle linser klare for dug og værfet de værste nysgerrige børn væk og startede filmkameraet....så så aben på mig...lige ind i øjnene og sprang ned fra den højeste gren og løb lige ud i det bagerste rum og knaldede døren i....Den ville tydeligvis ikke fotograferes...idag.
Ikke meget succes der, her eller nogenvegne.....så den næste plade bliver fyldt med pingviner der siger som kontaktsyge måger og københavnske skolebørn....heller ikke værst, går jo nok når det er en Ved du godt det? produktion:-)

1 kommentar:

  1. Veddugodtdet? ...om skolebørn. Mulighederne er endeløse :-)

    SvarSlet