Det rører mig så jeg næsten får tårer i øjnene...

..når jeg møder børn, der i deres natur er så uendelig åbne og uden fordomme for noget som helst. At stå foran de her store åbne spændte børneøjne med tilhørende sjæle og deres glade forventninger om.....noget....eller mere. Jeg synes af hjertet de fortjener alt det bedste.
Som idag, ude på Amager,hvor jeg ved ikke hvor mange børn kravlede op på scenen for at være helt tæt på musikken, og der var masser af plads til dem, og jeg pludselig stod omringet af de her øjne,helt tæt på klaveret, der bare uhhhh SÅ gerne ville høre og danse og være med og ha´noget meeeeere endnu, på den helt gode måde....så synes man bare ikke man kan gøre det godt nok, fik jeg nu fortalt?, fik jeg sunget til dem?, kom vi omkring dem?, og det håber jeg simpelthen vi gjorde. Jeg kunne godt tænke mig at det var med i den rådne valgkamp, altså.....sådan at det kan mærkes, at det er dem, børnene, der betyder noget. At det vi giver dem bare ikke kan være godt nok, vi kan ikke være det bekendt andet.Punktum.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar