....Im a Barbiegirl

Kom igår hjem fra en længere rejse, væk fra min familie. I vores familie er aftalen at den der rejser, ingen ret har til at komme hjem og klage over hvordan tingene har udviklet sig imens man er væk- hverken mor eller far...klap i og juster løbende. På en eller anden måde skal man bare have respekt overfor den anden der har klaret skærene imens man har været væk. Punktum....Imens jeg har været væk har Im a Barbiegirl indtaget mit hjem og min 5 årige datters hjerne. Hun ser den på YouTube, hele tiden. Hun vil hellere se den 5 gange inden hun skal sove end have en dejlig godnathistorie læst højt. Og hun vil gerne have selskab imens....Vi så den så, igår da hende og jeg skulle putte - 3 gange og bagefter en anden YouTube video om hvordan man kan ændre udseende fra at være asiat til at ligne en lyshåret Barbiedukke....Det holdt hårdt....heldigvis blev situationen reddet på stregen idag, idet min mand henover middagsbordet hårdnakket påstod at der siden dagen før var dukket en låsemekanisme forbundet med en større bombe op på hans computer og bomben  ville blive udløst hvis man spillede noget med Barbiegirl på hans computer....Det var nemlig ham der skulle putte og jeg kunne se på blikket i hans øjne at tanken om endnu en Barbiesang(kan kun gætte hvor mange gange han har hørt den siden jeg tog afsted)var nok til at han selv tog affære overfor tingenes tilstand...:-)pyhhh

1 kommentar:

  1. Ha ha ... velkommen hjem til fortsat indædt insisteren på kvalitetsjazz, kvalitetstegninger, kvalitetshistorier, kvalitetskødsovsmedøkogrøntsager... Selvfølgelig må man indrømme at Babiegirl har store kvaliteter: Den er bl.a effektiv :-)

    SvarSlet