Hvornår holder lyd op med at være lyd og bliver til musik?

Jeg synes alle de nye elektroniske musikhjælpemidler er for skønne- simpelthen, jeg kan ikke få computerprogrammer og keyboards og smarte små optage mekanismer nok ind i mit liv.
Hvorfor?....fordi jeg elsker lyd. I virkligheden synes jeg lyd er magisk og på en eller anden måde giver sammensætningen af lyde- nye og aldrig før sete sammenhænge-en mulighed for at lave en anden virklighed , i mellemrummet imellem det vi kender og ikke kender.
Uhhh det er næsten lige så godt som at sætte sig imellem de kendte stole...
Wait ...this will connect.....og tænk hvilken spændende musik vi ville få i fremtiden hvis vi åbnede op for det aspekt når vi har med børn og musik at gøre.....at alt kan lade sig gøre...
her er de elektroniske musikprogrammer og deres overskuelige brugerflade med til meget hurtigt at give børnene mulighed for selv at skabe musik på deres egne præmisser, i deres egne lyduniverser, i stedet for i rammer vi alt for godt kender...sæt dem fri....de kan jo det der.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar